joe

min favorit film måste jag tipsa jag och emma är ju välldigt intresserade av barn filmer haha nja men iallafall det kanske är temavecka : barnfilmer
men i allfall jo jätte gorillan är det bästa filmen ever !
handling :
En kvinnlig zoolog blir dödad när några tjuvjägare skjuter en gorillahona, och på sin dödsbädd ber hon sin dotter Jill skydda gorillans baby Joe. Tio år senare träffar zoologen Gregg på Jill och den nu 4,5 meter stora Joe och för att skydda gorillan mot jägare tar de med honom till ett reservat i USA. I Los Angelses är tjuvskyttarna dock i kapp och en vild kamp börjar för att rädda Joe .
 skiit spänningde ! den finns att köpa tror jag ni kan ju låna av mig :P

så bra både sorlig bra & spännande !

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: lungt :) har lite mycket själv nu så..

2009-05-26 @ 14:11:46
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: verkligen!

ser designen konstig ut?

2009-05-26 @ 19:49:00
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Nicole

vilken design ? :P

2009-05-26 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0