köpa ?

nu är det dags för aktion skoja nä men jag har lite grejer till att börja med sälja :)

denna chanel väska är typ helt oanvänd , allt är super fint på din jag ska sälja den för att jag orkar inte ha den haha :) sprillans ny typ svart model med kedjerem .

en super fin sko från : rules by mary fint märke med en liten klack gulidgt innehåll hah svart utanför

fina skor med flätat uppe på stlk. 38 :) men aa

säääg till om du vill ha något och hur mycket du vill ha dom för ?
ni når mig på
fejjan : Nicole hyllienmark
msn : [email protected]
pea: nicolesh'
nr: 0707303514
kom igen nu :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag köper lätt den där channelväskan :)<3

2009-05-14 @ 20:02:17
URL: http://angelicaevalindeberg.blogg.se/
Postat av: nicki<3emma

för ? :)<3

2009-05-14 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0