Mys framför datan ..

Hahaha, låter ju säkert jättemysigt, fast typ halva ( eller mer ?) utav sveriges befolkning sitter och tittar på melodifestivalen, haha sitter jag och har kul med datan. Men jag kan inte titta på eurovision songcontest utan att bli riktigt sur ... För att alla alltid röstar på sina grannländer , det gör mig galen! Haha så går jag runt och är förbannad och lalala. SÅ jag tänkte att jag dissar det där i år .. Haha, så nu lyssnar jag på music och läs bloggar , det är riktigt mys! Föresten , när jag inte tittar på teve äter jag inga onyttiga saker ! ;) bonus för mig där hihi. Yey. Haha puss på er ! / emis :D

 
ME COMPLETLY LOOOOVE ! haha, näst högst på önskelistan, först system kamera till sommar sen denna i julklapp. Låter väll perfekt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0