n

sitter här har typ pms nä venne ''/ jag säljer lotter pengarna ska vara inlämnade imorgon och jag har 12 kvar vafan ska jag göra jag orkar seriöst inte leva :( men åh liksom varförvarför , e man så dumihuvudet , jag hinner inte orkar inte något just nu och rolig och läsa depprisioner nää inte direkt så jag får väll ta & pigga upp mig lite faktiskt blir helgen så här
fredag: sova hos Nora
lördag: match på morgonen ska spela med 94or men sen typ mormor & morfar ''/
söndag: match mot hammarby och dåjäääävlar , 12.00 kanalplan 17 maj ... sen träffa Simone

men nu är det så att jag måste till devin & sen hämta lite grejer hos mormor :) men
emma verkar vare på hugget att blogga idag faktiskt hah , men en sak är jag lite sur på att Ida stöter på "min" simon hahaha driver nää men jaja ska gå nu men bloggar sen .

turkiet 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0