N//

åh livets långa väg . jag ska sluta bry mig om vad andra tycker varför ska jag göra det ? varför blev det så, självförtroende det är något som alla behöver  men ska det bara vara killar som ska ha bäst självförtroende eller nej men åh varför kan bara vissa tjejer säga jag är snygg och andra är det dagliga ordet när man tittar i spegeln är ful , vadå ful nej men gud , killar dom ska inte bara tänka på hur tjejerna ser ut eller hur stora bröst eller hur stor rumpan dom har men visst vill man ha någon som ser okej ut men jag vetinte om jag pallar med det längre så fort jag har haft kille så säger alla mina kompisar så säger vissa guud hur kunde du vara tsm med honom han är så ful , men gud säger jag han kanske är bra person men det bry sig typ ingen längre om jag ska ändra mig jag ska leva lyckligt
lycka eller rik ? då tar jag lätt lycka utan lycka inget mig alla har sina dåliga dagar men mina dåliga dagar blir bara jobigare och jobbigare !


Friheten vad är de? Hur känner man det?
Hur vet man att det är frihet? Jo, när man har avtjänatett straff.
Efter man gjort de, så kommer minnena tillbax
Man vill inte sitta inne igen. Så man tar sig friheten att bara leva
Leva fullt ut, njuta av livet, bara njut för imorgon, ja vem vet om man lever då?
Nej, lev ditt liv nu o inte i morgon för då kan de vara försent.
Tänk efter... vad skulle du mest av allt i hela världen göra? Kanska
hoppa fallskärm, gör då de NU annars så hinner kanskedöden före?
Döden har kanske redan hunnit för? När du HAR gjort de då kan du
börja tänka på vad du ska gör imorgon men tänk inte på de nu. Lev i friheten
I nuet, inte imorgon, inte om en vecka utan NU. I morgon kan de vara försent.






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv : Gud jag kommer ihåg, och på UG, när vi spelade "pingis" haha fyfan vad jag saknar dig gullet!

2009-05-19 @ 21:46:00
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: förlåt emma "/ hihi, älskar dig mer ;)<3

2009-05-20 @ 14:09:36
URL: http://nathuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0