N1c0l3

idag =jobbig det börjar med att gå upp 7 för hade match det gick bra , sen skulle jag till fridhemsplan jag & mami shoppa lägger in bilder senare . men men nu sitter jag här i akalla , vilka ska se på eurovision to night ? jo jag ska asså tycker ni ens hon är bra ? ass visst hon kan sjunga oprea men inte min typ av musik kanske hah ;) men liksom ska man sitta och kolla igenom 25 låter jippi ? aja ska mysa med mormor & så morfar är här såklart oxå , imrgon blir det fuullt öss mot bajen ! ska snacka lite i lur menmen intressant att läsa va ? haha
hörde ni om det dära att en tjej hade blivit vålttagen när hon hade varit på möhippa hur sjuk är det ?
sitter här i akalla  , shiit vad alla tonåringar hänger lliksom här ,

jag älskar min mormor & morfar så ärdet ! lägger i gammla bilder på mig från mormor & morfars data :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0