solarium dödar

tjo hej nu ska jag snart med hanna på solarium i gullmarsplan typ :) lycka till liksom haha sen är det bara träning och hanni-banni som ska hjälpa mig och städa rummet hahah :) eller något sånt , någon som kanske vill hälsa på i solariumet haha , men idag har jag faktiskt varit  deppig heltärlitgt tur att man har alla och killarna i klassen såklart :) terence alex och dom , dom har ju varit och ridit hahaha så jävla roligt och höra när dom kom tillbax , jag går i idrottklaass ni som vet och idag skulle killarna på en grej dom trodde att det var speedway eller något som men det visar sig att dom ska rida hahahahaha :) så jävla roligt , iförsig hatar jag hästar men äter dom inte -.- , men nu ska jag fixa mig haha hitta massa gamla bilder men jag hinner inte nu för detär så komplicerat


någon som vet hur man laddar ner videos ? haha e lite blåst aja .

saknade mina byxor men hitta dom nu haha :) brabra

Kommentarer
Postat av: Anonym

det mäsktes att du var deppig :S

2009-05-11 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0