helgen

guud vilken helg jag har haft förfulla muggar idag gick jag ner med Nora & mamma till ett skiit fint cafe vid mig inne i stan som heter Vurma gå ditt skiit gått , jag och nora åt frukost där och fick en bulle , sen åkte vi till ip och hade match , gick inte bra för beddlaget nejnej , sen så kom min kusin lii som är skit söt och 4 år och nora och vi spela kubb skit roligt sen var det dags för träning ..

bilder från helgen :

jag dricker & är på väg till party

devin fyller 4 år stor kille nu min älskling

haha dom hade hyrt en hoppborg som alla älska spec. devin

näämen jelly beans häär !

devin hoppar

han siktar faktiskt på mig & min kamera där

vurma min frulle

bullarna till take away

vurma !

jag & nora såg på min favorit film
Stand by me
han som har cigarett i munnen är skiit söt men på riktigt är han död och han dör i filmen ! :(
aja skiit bra den rekomenderar jag verkligen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0