gårdagen

jag och Nora var och shoppa igår leta efter skolavslutningsklänning nono ingen kläänning hitta jag jag börjar verkligen bli nojjig! aja innan det hade jag roligt och var med klassen i stadion och några i min klass blev uttagna till skolspelen och norge finland danmark island tävla i friidrott jacob vann och elli kom tvåa skiit bra stolt är man oxå  bilder från skolspelen ska jag lägga in på elli och så guud hah victor & viktor jag bah han va lite söt och peka på en norskkille som jogga framoch tillbax och viktor springer ner och frågar efter nummer av honom nummret var konstigt men aja fan jag jag garva . :

 
sveriges 95or vs norges 95or  sverige vann med 4-2 skiit bra var dom

grattis ella för 2:ndra plats skiit bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0