07070707 läs

jag tror sommaren 08 var den bästa sommaren hittils , då jag var med becca varje dag & jag var för det första i åre , landet med becca och jag var tsm med Viktor och Adam var tsm med Mirjam och vi gjorde saker tillsammans men sen gjorde dom slut och allt , jag sen på landet blev jag tsm med pelle och efter det elias låter konstigt men just så var det precis , jag vad fan höll jag på med ? jag saknar ändå allt då jag & becca träffa leon i holiday club och allt nu e allt borta tyvärr men det finns inget att göra sånt är livet men så träffa vi tillexempel . jacob john love anton viktor victor ludde adam nafim eller aa och dom nu e det inte så , träffar knappt Becca eller nästan aldrig John och alrig viktor & adam asså allt är så tragiskt , den som kommer på en tidsmaskin får allt jag äger , men jag måste säga jag har min bästavänner Johanna suliman & Nora Tollin jag ska säga att ni är bäst älskar er mest !! ni finns alltid där jag jag behöver er oh jag finns alltid för er :P puss <3

Kommentarer
Postat av: nüüüra

nicole du är också bäst! vi tre är bäst tsm. fan va kul vi har haft senaste tiden, puss!

2009-05-08 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0