landet

ojoj oj nu e det så att jag har varit på (tessans) Johannas landställe aha med Nori , SKIIT ROLIGT första natten så åt vi good mat och gick ner till vattnet skiit fint , så det var mysigt sen kolla vi på Yes man har ni sett den ? den var bra och  efter det en bra klassiker eva & adam ofc , sov i hennes mysiga lillstuga och vakna klockan 9 eller något såå var det dags att dra till norrtälje och shooopppa gärnet haha jag köpte för 700 kr -.- och nora samma eller mer & johanna 200 kronor ska ta kort på allt jag köpte sååklart skit mys efter var det hoppa studsmatta , eva och adam och sen äta och lite robinson , sova gick upp ass tidigt typ 9 och skulle på match mot Huddinge som gick bra oh nu i kväll är det match mot
94:Ornas flicklag såklart roligt , vi ska vinna vi ska ta dom vi ska göra losers av dom haha :)
 
paosar

nicki äter frulle


fanns bara Nicole jeans coolt va ?

nora & jojjo äter frullle

mini thailand ?




några bilder kommer fler senare elr något

Kommentarer
Postat av: noriiiis

men herregud, måste du ta den absolut fulaste bilden på mig?? <33

2009-05-04 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0