Yey, (y) / Emma

Haha, ja rubriken är för att besökarna stiger, och jag hoppas verkligen att det håller ! Och för att jag har fått ( eller typ fått ) en bärbar data ! Haha, med ''typ fått'' menar jag att pappa visste att jag velat ha en aslänge, och mamma hade typ fått en som hon aldrig änvänder, så pappa bah, men ta den då? Hihi, bortskämd skitunge som jag är, säger jag bah ; Den kan duga så länge, men sen vill jag ha en bättre. Sorry, but that's who I am. Haha nu har jag precis laddat ner msn och den håller på att logga in *seeeeeg*jag är ju inget speciellt data-proffs men har för mig att man kanske måste starta om datan för att det ska funka .. Men det orkar jag inte med nu, jag vill vara ... PRECIS I DEN MENINGEN LOGGAS JAG IN ! WOHO :D Haha ursäkta att jag blev lite galen dära , menmen nu ska jag inte tråka ut er alldeles för mycket. puuuusss

Kommentarer
Postat av: jennihfer

hahah tack emma !

"våran emma" kommer inte heller banga , men det kommer natha hahah x) men du jag och emma får väl åka då ;)<333333

2009-05-13 @ 17:21:15
URL: http://jennihfer.blogg.se/
Postat av: nathalie

Sv : Precis! :O Och typ fem minuter efter filmen är slut blir man så jävla sur över att det fan aldrig händeri verkligheten?! <3333333

Jag vet, det är fullt upp som gäller här.. Men vi får ses på ung 08 i slutet av sommaren, och träffas sjukt mycket okej? I LOVE YOU EMMMISS

2009-05-13 @ 20:27:13
URL: http://nathaliehjertbergnyander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0