bring it on ! :d

hejsan :) Jag och sofia sitter nu och tittar på bring it on , den e sjukt skön :p Tänkte bara skriva lite, you know, vem vill läsa en boring blogg...? Haha. Idag har hänt mkt, tom tits fett kul. Men efter så tagga jag och sofia och alicia runt lite, va i folkets och sminkade oss lverdrivet och hade sjukt kul :D Sen drog jag och sofia te henne, hämta saker, drog till mig , sen gick vi och åt på pizzeria, muuums. Sen sola sofia solarium hahah för det låg en bredvid pizzerian.. Jättekul att titta på mohaha. Nu har vi chillat bara och haft det bäst. Imorn ska vi typ te stan och sen ska natha sova här :) Hihi. Ha det bäst! / emma


gammal sexig bild på mig och sooooofia :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0