Helllluuuuu

Hejsan :) Jag skrev inte igår för att jag inte ens satt vid datorn, och det är ju lite svårt att skriva då ? ;) Menmen , bloggen är inte mitt allt, bara en rolig grej :) Så ni vet... Men igår träffa jag och natha amanda och jennifer, & vi tagga till stan , sen till skanstull, sen åkte jennifer hem och jag natha och amanda tagga till sockenplan och åt där på grillen (?) eller vad det nu heter haha. Sen drog amanda och jag & natha tagga till globen och hon köpte en present till sin pappa. :) Sen åkte vi hem haha. Snabbspolning? Haha. Men idag hände typ inget, eller vi gjorde pizza på hemkunskapen och så skulle den ligga på bakplåtspapper, så fasta den -.-' men smarta jag dissade bara den tunnaste botten och åt det andra (a) det är ju ändå det som är godast. Haha oj det här blir långt.. Aja sen är det träning får se om vi hörs efter eller inte ... ;o Hihi. Puss så länge, kommer väl snart med ett nytt inlägg xd / emma (märkte nyss att emsi baklänges blir imse hahah ! :d )


hahahhahahahahhahahahahahahhahahahah
ps. det var inte så långt visst :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0