Nä fyfan !

Nu ska jag dra igång bloggen igen ! Haha yes, det enda problemet är att jag typ aldrig sitter vid datorn längre.. Men det löser sig, jag får börja helt enkelt ! Har ni saknat mig? Haha klart ni har, skulle jag också gjort. Men iaf. Nu ligger jag här och har sovmorgon till kvart över tolv :D Haha lyyyx i know. Men det var för att skolan hade ''fest'' igår och det var obligatoriskt men skitkul! Haha. Alla dansa typ förutom en. Haha det var rooligt. klart får ni nåra bilder, men dom är inte bra hahah för att nån keff människa tog dom (a) men wtf, det är kul. Nu lyssnar jag på min favorit låt, '' I'm only gonna break-break-break your break-break-break your heart ! '' Hihi jag ska göra så ni kan lyssna. Men nu ska jag sluta vara boooring, puss! / EMMMMMMMMMUT


haha är den i mitten x) konstigt mönstrad ''jacka'' blått linne och ganska ljusa jeans

HAHA , freddy är LYCKLIG :d
 
Nehepp min data ville inga mer bilder SORRY ! haha
OBS. Låten är bäst med högsta volym som möjligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0