ensam hemma :)

Hellu bebisaaaar. Iam here! Nu ska jag titta på teve , kolla data och göra läxa. Kommer jag lyckas? :) Daaaaah, im a girl? Hello? Hihih, roligt humör here. Men snart kommer det väl försvinna.. P g a matte .. åååh döda skolan. Haha, jag hade värsta humörsvängningar idag shit, pms? Haha vene, men herregud. Förlåt alla jag var fittig mot.. :$ men nu måste jag faktiskt göra läxa, för jag tänkte att jag skulle hinna duscha i dag , keep it fresh you know! Men imorrn kommer jag antagligen antingen vara med Lollo älskling, eller Natha baby :) Haha vetnt än.. Men nu vill jag att någon rolig kille ska logga in på datan.. Haha intresting! Men hejdå , ska plugga nu ;) puuuss / emsi


haha jag spanade efter killar (a)


Kommentarer
Postat av: Rakel

Vad annars? Och med vems tröja? (a):)<3333

2009-10-17 @ 14:48:44
Postat av: emsi

haha din tröja ofc :D<333333

2009-10-18 @ 01:03:45
URL: http://thabruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0