Helluu!

Hejsan sötnosar! Sry för att jag inte skrev igår men jag firade bk! Ska berätta aaaaaaaaallt :) Och massa bilder. Haha. men, iallafall. Först skola , sen drog jag & wayla te henne och fixa henne tog presenten sen till globen köpte en present, sen till mig och fixade mig, sen till bk :) Där åt vi tacos mums! Haha eller hon öppna presenter också. Men sen ..

åkte vi till skanstull för vi skulle träffa nåra. Vi var där säkert MER än en timma sen tagga vi. Haha när vi var i gullis sa vi att dom skulle komma dit istället så dom sa det, men där fick vi också vänta ett år typ , för att en kille hade tydligen blivit jagad av väktare. HAHA, fett synd men sen vare nåra som går det nåra i nian i våran skola som var där och var skitpackade och asroliga , bah vill ni köpa cigg och lalala, vi bah nej, dom bah shiit, ni går ju fan i sjuan juu , röker man inte och knullar då? hahah shit roliga. Sen en kille. Men om dom är 96or, det är bara att ragga på killar. Haha..

Men sen så när dom kom och var skitfula så palla vi inte, utan tagga hem och köpte energidricka :D Haha det hände massa snacka i telebooboo 1 timma och 25 min typ med min äääälskling. Haha men jag pallar inte berätta allt som hände, inlägget kommer bli en kilometer då. Men vi kolla på film och så och jag och bk dygna ! :D Haha. Men nu slutar jag skriva. Puss, nu kommer bilder! / emma


jag och bk , hon fyllde år föresten!

alla förutom emelie!

jag & sofia sötnos:D

haha, jag & wayla (a)

emelie ! :)

Yeeeey mmmeee :D hahaha shiiit vad god den där drickan va, dööör !

/ emma


Kommentarer
Postat av: sanna

hej, hur är det med dig då ? :)

2009-10-24 @ 21:44:57
URL: http://sannaddavidsson.blogg.se/
Postat av: Walentin

Lalalaa ;)

2009-10-25 @ 22:33:10
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: define

hej vi är två tjejer som håller på och utveclar ett klädmärke och vi vill bra höra vad DU tycker om vårt märke ochb blir du intresserad så är det bara att mejla oss!!!!!!! och säga vilken färg storlek och sånt du skulle vilja ha ifall du skulle vilja köpa en tröja av(elller om du redan vill så går det också braaaaa<3<3<3<3)oss=)=)=)=)=)=)=)

please mejla oss eller besök vår blogg!!!!!!!

lots of love/define<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-26 @ 19:45:50
URL: http://definee.blogg.se/
Postat av: define

hej vi är två tjejer som håller på och utveclar ett klädmärke och vi vill bra höra vad DU tycker om vårt märke ochb blir du intresserad så är det bara att mejla oss!!!!!!! och säga vilken färg storlek och sånt du skulle vilja ha ifall du skulle vilja köpa en tröja av(elller om du redan vill så går det också braaaaa<3<3<3<3)oss=)=)=)=)=)=)=)

please mejla oss eller besök vår blogg!!!!!!!

lots of love/define<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-26 @ 19:45:58
URL: http://definee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0