Hemma igen.

Japp var tvungen att stanna hemma idag också.. Åh bajs! Haha men imorrn vill jag gå till skolan , för bk ska ju fira grejsimojs på fredag? Alltså hon fyller år. Och då måste jag ju vara där. Haha det är ju ingen fest utan emsi? Nana. Haha egoström is my name ;) Nej men nu så ligger jag i soffan , ena ögat på teven ena på datan, hur jag nu än lyckas med det.. Men idag ska jag inte göra mkt , käka b&j som mamma köpte till mig igår. wii, tack mamma. Men nu ska jag ligga och chilla , tänkte redigera lite bilder typ så som om det går får ni också njuta av :) Hihi. Men så länge, slängkyssar för jag vill inte smitta er :D / emmmmma


hahah knäpp bild , jag och felicia x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0