Tjänare :)

Nu sitter jag hemma var nyss ute och handlade grädde åt mina föräldrar. För jag är så gullig! Haha.. åååh, det var en tjej framför mig som tog ett år på sig? Medans jag skulle handla en grej , storhandla hon typ ? Jag kunde fått gå förbi bara en kassa som var öppen också.. Dissar! Jaja , nog om det.

Idag så vaknade jag och natta klockan ett ( feeeeeett sent :$ ) haha, sen så typ fixa vi i ordning oss skitfort och åkte till enskede om mötte rakel, vi gick te ip och bah chillade. Sen tagga vi till globen för vi frös x) köpte godis på jamjam , choklad doppade popcorn sååååå gott. mums. men sen åkte vi tillbaka till ip hahah för att vi ville ragga dit folk , men bara carro kom -.- Haha vi hade kul i allafall spelade med nåra killar som går i fyran? hihi det gick skit först, men dom var ju seriösa? Men sen kom carro och rädda oss :D Hihi. Men sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Snart är det väl mat. Haha. Nu har ni hört min dag, hoppas ni också haft det trevlans idag :) Pussar / emma



kolla vilken linje :o:o:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0