Haha helluu

Hejsan världen! Nu sitter jag i min säng och degar.. Idag är det match, samling vid typ två eller nått, HATAR DET, man hinner inte göra något annat innan ( okej visst , men inget roligt ) sen kommer man vara fett seg efter, men ska försöka hitta på något efter, annars tar jag självmord. :o skojja, okej inte direkt roligt , men ååh. Haha men jag har inte mkt att berätta faktiskt, eller iof igår hände det inte mkt, eller jag och jonna träfa rakel , sen kom markus, sen tagga vi till han och jag hoppa från ett träd till hans studdsmatta , fett stolt (y) men sen tagga jag hem och åt, och sen kolla ja och min familj på x-men haha det var fett länge sen ;) men ska typ äta frukost nu kanske? Aja pusshej / emma


har man adhd har man ;d ( syftar på tightsen haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0