Hemma hos jonna :)

Jao ,  nu har jag varit på ip med amanda sen jag venne riktigt, men iallafall , hahah , så sitter jag hemma hos jonna nu och hon dushar. Jag kollade inte på hennes match för jag hann inte komma dit i tid så jag och amanda var på ip hela tiden, haha faktiskt grymt kuuul :) Hon är en liten schöning den där bruden.. :d Haha förlåt, men jag är på fetaste bästaste humöret nu , wiiiih ! Sååå, det blir ettt knas inlägg ! Men jonnna, this brud jag ska sova hos, hon har wwwwwweeeeeb , så maybe baby att det blir ett videoinlägg, kuul va?! :D jag har ju inte kunnat göra nåra för att jag inte har nåra batterier på min kamera, och när jag filmar på mobil och sedan lägger in det på datan funkar det nt ´? knaaaaaaaaaaas.. -.- aja ska sluta skriva nuuu.. :p hihih pyyysäään! / emma


Hihi outfit x)
blå rutig tröja - hm
vitt långt linne - gt
svarta jeans - vene hur affären stavas x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0