Okej förlåt..

Men ni vet allvarligt talat inte mhur mkt läxor vi har ! Det är omänskligt!

Jaja, nu är jag här och det är väl det ni vill right? Haha braaa. Okej i tisdag var jag med rakel , häärligt, vi tog massa kort med hennes mammas system fett fiiina, sen så baka vi chokladbollar, sen så var vi på ip hihi. & den här gången lyckades vi med chokladbollarna wihuu! Säg inte att det är svårt att misslyckas, för det är inte så svårt faktiskt, trust us we know! Men iallafall , onsdag träning gick helt okej bra och idag var jag med rakel igen! Vi gick till söder och runt lite , så vare nåra i nian som bah HEJ EMMA. Jag bah wh00t? :o och bah heej.. Sen har det liksom rullat på. Har gjort lite läxor så jag hann sitta vid data mohaha. :) Men nu börjar det bli liiite långt.. Så jag lägger in ''systemkamera''-bilderna istället. (a) Puuuuss / emmmmaa






Hihihi , gulliga vaa? Rakel är alltid gullig :) Haha bjuder på mig själv dock.. Aja puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0