saknar tiden..


jag saknar att vara liten.. jag saknar att man kunde vara sig själv till 1000 % hela tiden , och att alla var det. Vi lever i en falsk värld, man vet inte vem som är ens kompisar eller inte, man vet inte vilka man kan lita på eller inte. Allt var så jävla lätt förut.. Man hade ingen press på sig, utsidan spelade ingen roll, insidan visade man på riktigt på en gång , man fejkade inget. Jag orkar inte med den här ytliga världen, folk satsar allt på sina utsidor och glömmer insidorna, och allt som brukade vara viktigt.. Jag vet att jag också är ytlig, jag vet det, och jag hatar det. Jag önskar man var liten igen, så man kunde vara sig själv igen.. Då man inte behövde fejka hur man mådde, man behövde inte fejka nått. För allt var perfekt. Jag saknar det. & jag vet att det aldrig kommer komma tillbaka.. / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0