vakna ?

jobbigt , nu är det så att jag har liksom varit upptagen hela dagen , först var jag med matte , stoff , nora , johanna skiit najs åkte runt lite . fick ett samtal från micke (tränare) att jag ska spela med 94orna nu imorgon klockan 8 alltså ingen sovmorgon aja det får jag ta och skita i faktiskt jag saknar lite träning hah ! men jag har lagt in några bilder på datan men bara några faktiskt , jag har inte varit så jätte blogg sugen eller jo faktiskt men jag har inte orkat skriva om någon kinde skriva åt mig hade varit skit bra ju !




mys bild




lollo alma julia



louis kevin lukas joel



-ll-



johanna



team !



hahah !




klassen !:p

Jag lägger in dom så länge men orkar inte lägga upp alla 90 bilder liksom blir mycket alltså
jag vetinte men måste lägga inte en dagens låt ! :



veronica maggio ! 17 år ..
den är dagens låt härlig just nu !
ska snart ta mig mot sängen är super duper trött liksom men aja blev ett litet inlägg eller hur ?

puss / nicki -nyfiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0