whatcha say ? / emma

(Jag vet att det är boring med musik hela tiden, men den här låten är sjuktbra ju , ni borde tacka mig! )


bästastevän, var ska jag börja? Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du har funnits vid min sida i hela mitt liv, och har aldrig lämnat mig. Visst vi har bråkat, men vikka systrar bråkar inte ? Liksom, det gör bara allt mer äkta. Jag har aldrig tvivlat på att komma till dig ifall jag mått dåligt, och du vet att jag alltid finns för dig ! Eminem <3 Lollipop , forevääää! Okej , du vet att jag alltid har haft det lite svårt för att vara seriös, men du gör mig så lycklig gumman! Om jag inte hade haft dig i mitt liv, ouf, snacka om att jag hade vart en annan människa idag! Alltså tretton år, bästavänner i tretton år! Det är grymt länge.. Haha kommer ihåg när vi var små och lekte när våra brorsor hade träning eller match, vi kunde hitta på nästan vad som helst och hade alltid roligast i hela världen. & du har fortfarande inte tröttnat på mig och min humor.. fan helt otroligt ju! Haha, älskling, jag hoppas att du vet att du betyder hela världen för mig, och att utan dig funkar nada. Absolut ingenting.. Du är min luft, mitt vatten , min drog, mitt allt! Jag svär, jag krigar för dig.. Jag vill att du ska vara lycklig hela tiden. Jag vill att ditt liv ska vara 1000% perfekt, men okej , det kan nog ingens liv vara, men när allt är knas vill jag att du ska veta att jag alltid finns för dig, vid din sida! Jag står vid din sida genom allt Louise , jag lämnar dig aldrig. Louise Palmén , min alldeles egna ängel. Tack för allt, tack för alla gånger du ställt upp när allt vart uppochner. Jag vet att jag inte är den bästa i alla situationer, men jag försöker för din skull. Jag vill att du ska veta att jag inte klarar mig utan dig, och att jag alltid alltid alltid kommer älska dig. & att jag finns för dig, alla tider på dygnet, alla dagar i veckan, alla veckor på året! Tretton år, det är otroligt.. Så länge vi hållit ihop.. Jag vet att vi inte alls gör lika mkt saker tillsammans längre, och det är riktigt synd, men alltid när jag är med dig, så mår jag så sjukt bra.. Förutom när man kan se på det att något är fel.. Det gör nästan ont av att veta att du inte mår bra 24/7 , men du vet att jag alltid finns för dig ! Det är bara att slå en pling på mobilen eller nått, är det du så svarar jag ! Bästavän, blodsyster, andra halva, mitt allt, mitt liv, min livslust, jag älskar dig. Det vet jag att du vet. Jag vet att du vet att du är världens finaste person , insidan och utsidan. Jag glömmer aldrig våra minnen, våra prat stunder, om allt eller inget, att bara prata liksom. Du har alltid funnits där och orkat för mig när jag själv inte orkat. Tack för allt. Verkligen tack , Louise. Du är den bästa för mig. Allra bästastevän, jag älskar med hela mitt hjärta och mer! Utan dig funkar inget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0