ema är hema !

Jag kanske behöver komma till skolan igen när jag inte ens kan stava mitt egna namn rätt?

Nej jag skoja bara , men på onsdag börjar ju plugget.. :o Omg.. Men jaja det ska vi inte tänka på nu höhö. Men det har varit ganska mysigt i helgen faktiskt , men jag missa ju the voice :( Lite synd skulle träffat nanja där tänkte jag.. Men aja, hon och jag har bestämt att vi ska göra nånting på tisdag, så det blir ett perfekt slut på en ganska helt okej sommar! Vill bara säga att nanja är bääääst, :) men jag ska inte skriva mer om henne för då kommer inlägget bli en kilometer :$ Men imorn har jag inte planerat något, hmm, jag hittar någon att vara med , fast sen är det ju träning klockan fyra.. aja får se vad som händer, puss så länge! / eeeeeeeeeee


årets klockrenaste bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0