10 little secrets about me!



1. Jag äääälskar att läsa. Eller ifall det är bra. Håller nu på med en serie , är på den femte boken tror det är den sista. Grymt bra, haha nämnde jag att dom är på engelska ? :)

2. Jag har något otroligt svårt att lita på folk. Jag är mera ''lyssna-på-andras-problem'' än ''berätta-mina-egna'' person.

3. Jag fullkomligt hatar att bada i badkar! Jag har inte gjort det på skitlänge, det är obehagligt, får typ ångest haha. Jag mår jättedåligt när jag gör det, har typ fobi för det :o

4. Jag har ganska mycket vänner, men det är väldigt få som jag verkligen litar på.

5. Jag gillar att snacka skit om folk :$ fast det är mest när jag behöver ta ut min ilska på nånting, höhö inget jag är stolt över , men jag tänker inte verka som en ängel. Alla tjejer gör det, det är liksom en tjejgrej.

6. Jag ljuger ganska ofta :o inte för nära vänner, men för andra. Kan tillexempel ljuga fall jag inte vill träffa en person och hitta på saker. INTE STOLT ÖVER DET HÄRA HELLER!

7. Jag har typ grymt bra självförtroende :o alltså inte när jag typ står i spegeln står jag inte och bah fan vad snygg jag är, men om jag är ute och går så går det förbi en kille och tittar på mig tänker jag automatiskt, att killen tänker; jävlar vad snygg hon är ! eller om jag spelar fotboll så tänker dom som tittar på , ; shit vad grym hon är. haha vet inte varför jag gör så , min hjärna tänker så av sig själv :o

8. Jag blir typ aldrig kär. Allvarligt talat, det är skumt. Vart har alla snygga,snälla omtänksamma och som inte bryr sig om vad kompisarna tycker killar försvunnit? :o

9. Jag är bara för kräsen. Till exempel med killar som nummar åtta berättar, höhö. Men helt allvarligt, jag är jävligt kräsen och det stör mig.

10. Jag gör alltid sudoku när jag är på toa haha. Även ifall jag bara hinner kolla på den. Jag tar alltid fram tidningen. Eller om jag är hemma dåra ;)

Det var tio små hemligheter ni fick veta om mig. Hoppas ni blev nöjda! :) / emsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0