Jag har inget minne .. :o

När jag satt och åt , så tänkte jag skriva nått florida som var skit bra , och nu har jag glömt det helt. Läskigt! Men i alla fall nu kom jag på en annan grej! :p Jag har sett ganska många djur :o asså fria. Jag har sett delfiner , ödlor, fiskar, en orm och rockor. Sen har jag också sett aligatorer, fast dom var dock inte fria .. Men ändå, jag har fan sett delfiner! Fett stolt jag är :) Har en bild fast man ser bara rygg fenorna på två. Men i alla fall , det är nånting ? NU KOM JAG PÅ VAD JAG SKULLE HA ! :P en som där , det visste ni inte om mig grej. Haha , det kommer efter måste bara fixa bild ;) Men i alla fall här får ni eran bild. Puuuuss ! / emsipemsi


fan vad lite man ser, men jag lovar det är delfiner! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0