men guud ? :s

Men shiit, jag skrev ett fett långt inlägg sen bah försvann allting? :s Fan vad irriterande. Men i allafall förlåt för att jag inte skrev nånting igår jag hann inte.. eller vi kollade på film hos jonna, sen så cykla vi hem till mig, och så gick vi ut i parken till tio (?) sen kolla vi en till film fast hos mig dåra. Sen gick vi ut på balkongen och satt där typ två timmar ? :p haha det var skit mysigt. Aja sen vid halv två gick vi in och fixade oss och sen somnade iallafall jag typ två. Haha sen vakna jag för ett tag sen och nu kollar vi på tur & retur. Haha skit kul ju. Jaja sorry igen.. fast det kommer nog inte bli så mycket inlägg under dagen, för jag tror att vi kommer vara ute mest.. Aja i kväll i alla fall , då smäller det! Då måste jag verkligen skriva. Aja hej så länge! puuusss / emsi


jag & jonna på ugården ;`)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0