nickiii

hej förlåt har inte orkat blogga så mycket men ,
igår var det en underbar dag , roligt att båda isaac och robin hade sökt efter en både träffa jag och mina kompisar på gothia  ass najs saknar det som fan . det tycker verkligen isaac . han ska skicka bilder till mig som han har tagit på oss ,
hah nu ska jag åka till landet vetinte hur länge men inte så länge tror jag , det blir nog inte så länge ska faktiskt bara chillla på landet och NORA kanske kommer ut , ass najs , men hinner inte bloggA så mycket men det får emma göra hah , saknar ass många eller aa , saknar fotbollen redan och jag har bara haft ledigt än så länge 2 dagar ..
men , tur att du hitta  till halsband pelle hah ! ,


NU SKA JAG ÅKE TILLE LANDET SÅ JAG FÅR VÄLL TA OCH ANVÄNDA MIN MOBIL ,
MEN LÄÄSSSS MIN OCH EMMAS BLOGG JÄMT , HOPPAS ATT NI GILLAR DET VI SKRIVER
ATT DET ÄR I ALLA FALL LITE INTRESSANT SKA LÄGGA IN BILDER PÅ DET NYA I MIN GARDEROB MEN DET KOMMER ..

OCH FAKTISKT SÅ HAR JAG LITE VIKTIGT ATT BERÄTTA OCH DET KAN NI GISSA VAD DET ÄR ... :p


PUSS YOUR ALL IN MY HEART XOXO .


(ÖREBRO TRÖTT TAGEN BY SANNA)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha :) klart ;)

2009-07-21 @ 12:13:55
URL: http://sannaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0