ojdå :o

haha lite inlägg I know! Men det har kommit ganska många nya läsare, haha så jag vill hälsa er alla välkomna och hoppas att ni gillar min & nicki's blogg. Haha men nu ska jag inte vara tråkig ;) Idag efter jag skrivit ett inlägg, så gjorde jag lunch i stället för att äta lunch haha. Pommes & kyckling. :) Haha jag vet jag är kock. Haha jo men sen så taggade vi ut & drog hem till henne , för att alla killar är fega & kan inte prata i telefon :s Haha vi lekte lite med sodastreem höhö. Jag filmade , men jag vet inte riktigt hur man laddar upp .. Men jag ska försöka för eran skull haha ! & om jag lyckas, tro mig det kommer att komma video inlägg! :) yey! Haha men nu ska jag inte skriva så jättemkt mer , för att det kommer bli typ en kilometer långt då och vem orkar läsa ? Jo mina söta läsare :) Hihi, men pus så länge så ska jag klura lite på att ladda upp videos! Haha, annars får nicole lära mig :$ Jaja, nu börjar det bli långt. PUSSSSSSSSSSSSSSS ! / emma


jag är the mäster kock ! :D

outfit!
Vita jeans ,
vitt linne
Rosa kofta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0