NICKI IS IN THE HOUSE

äntligen hemma , asså inte programmet men asså nu e jag verkligen hemma , guuud emma bra skrivet , och det är många inlägg oxå jag är stolt över dig lillasyster , nu är det så at jag var på landet med nora och pelle , asså jag har vi varit själv med mormor och mamma oxå typ i 4 dagar så det var ass nice att dom kom ut , behövde lite sånt , vi var ute , myste och det vr jätte najs , har ni saknat mig ? ,EMMA = ja du kan byta till den klart du får byta headern , och jag saknar dig gumman ..

jag ska duscha nu eller ta ett långt bad , men det blir fler in lägg idag jajamensan .. :P och lite från i dag och landet , han inte sa så jätte bra bilder med min 2 mp kamera på mobilen är lite avensjuk på becca som har 8.1 mp shiit , aja det är bara att önska eller hur ?




pelle , jag nora ..










dom bilderna är dom jag har typ .. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0