Godmorgon!

Hann visst skriva ett inlägg på morgonen också! Haha gud vad jag tar mig tid för er. Men jag väntar faktist på att freja ska vakna och jag vill inte väcka henne , så hon får vakna ''naturligt'' Mihihi. Alltså hon är hemma men hon ska messa när hon vaknar. Vet faktist inte vad vi ska göra , kanske tar en tur till kungsan och myser. Vi får se helt enkelt haha. Men jag har saknat freja! Hehe vi är barndomsvänner, alltså vi gick på samma dagis och har gått i samma skola men hon i B och jag i C. Vi kanske inte göra saker med varandra så jätteofta, men det är en utav personerna i mitt liv , som gör mig lycklig bara att titta på mig. Haha bara att dom existerar är underbart. Jag har verkligen tur med vänner, det har jag. Freja, haha jag verkligen älskar henne, tro mig hon är underbar! Och gör vadsomhelst för sina vänner om dom behöver. Underbar människa det dära alltså! Haha, jaa, men nu ska jag kanske äta frukost om jag orkar hehe. Men puss på er , det här vart nog det sista inlägget under helgen! Bye! / emsi baby :D

en jättevacker bild jag gjorde hehe. Men det är sant & det är det som räknas sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0