Mitt hår

Mitt hår är det som jag gillar mest utav allting på hela mig. Men ändå vill jag klippa mig! Jag menar jag älskar längden på mitt hår, men jag vill ha snelugg igen! Det är super snyggt tycker jag, och mitt hår känns ganska tråkigt just nu .. Men asså jag har tänkt mig att klippa mig ganska tydlig snelugg, så den verkligen syns! Men jag är osäker på att det skulle passa på mig .. Men varför inte ? Måste ju göra nånting med mitt hår .. Och tunna ut det. Men jag vill inte klippa mina toppar.. Och det kommer dom ju göra om jag går till en frisör ? Eller finns det någon jättebra frisör som verkligen lyssnar på mig ? Fast det känner lite onödigt att betala 500 (?) för snelugg och ur tunning .. JAG VETTE FAN VAD JAG SKA GÖRA :@ / emsi baby ;)




KOLLA MITT LÅÅÅNGA HÅR :D(a)


Kommentarer
Postat av: emil & vendela

jag hade precis samma problem. ville inte klippa mitt hår utan bara lugg. gå till frisören i Ringen, där vid blomsteraffären. Det kostar bara 60kr att klippa lugg där (gjorde det för mig) och dom lyssnar jättebra :)

2009-06-24 @ 12:17:54
URL: http://emewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0