Vi ska dygna :$

Haha, japp emsi och jompa ska dygna! Eller försöka i alla fall. :) fast nu är klockan bara kvart över tolv, men vi är i alla fall pigga och sen så kommer vi ju behöva gå upp och tvätta av sminket, så jag tror att vi kanske har en chans ! Haha, sist vi skulle det gick det inte bra, somnade typ två-tre men jonna sa att hon var vaken tills det började bli ljust. Haha vilken sömntuta jag måste vart ;) Men dom senaste dagarna har jag faktist sovit ut så jag tror jag pallar, för förra gången var ju en fredag tror jag och då hade man varit i skolan .... Det är min ursäkt! Men i alla fall så tyckte viktor att jag var fett ball som skulle dygna och ville ha en autograf , haha han är så jävla tråkig men jag garvar ändå, hihi. Fyfan nicole jag lovar att jag har sämre humor än dig , jag LOVAR ! Haha ingen slår min humor, hahahha. Jag blir extra ''flummig'' om nätterna mohahah! ( så när ni läser det här på dagen, ber jag om ursäkt :D ) MEN , jag är i alla fall på ett riktigt bra humör just nu, yey. Tummen upp bräääääääääääää. Jag och jonna kollar på den andra piraterna från carabien ! Fast det riktigt namnet på filmen, är ju på engelska :D HAHA , do you know vilken film jag meeeeeeeeeeeeenar ? ;) Den med det rätta svaret får en puss ! Mihihi, nää det kan man få ändå :D , men GUD det är inlägget kommer ju bli skiiit långt :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JAg måste hitta en rolig bild på mig nu, hahahhahahahahhahahahhahahah, :D:D:D::D:D:D::D::D:D::D:D:D I'm sooooo happy! (A) good ha ? Aja nu ska jag avsluta allt med en bild, pööööööööööööööööööööööööööööööööööööööösss ! <33333333333333 / emiiiiii



I LOVE MY LIFE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0