Från eran emma :D

Hejhej, äntligen ett litet inlägg från Moí ! Har blivit lat på det på den senaste tiden .. Eller har typ inte suttit vid datan på hela helgen så då är det svårt att skriva.. Haha humor på högsta grad. JUSTE , jag drog ett aaaaaaaaaaaaasroligt skämt, asså jag garvar ihjäl. Haha kalla min humor dålig, jag håller antagligen med. Men i alla fall .. såhär var det ; Det var ett äpple och ett päron. Vad sa äpplet till bananen ? ( då säger alla venne .. ) Haha INGET ÄPPLEN PRATAR INTE ! :D Haha jag garvade mest av alla, men folk brukar börja skratta oavsett åt min dåliga humor .. :$ men men det är väll bara kul right ? :) tänkte ladda in lite bilder från mobilen , det var ett tag sen jag gjorde det .. Aja nu måste jag göra det, och bjuder då alltså på några bilder mihiih. Pyyyyssssäään / ämiiii

         
Bild 1. Carro och rakel , skönaste dagen.
Bild 2. ämi <3 raket
Bild 3. Osminkade och fräscha :)
Bild 4. EGO :O :D
Bild 5. I <3 aleks
Bild 6. jag är ett ego (:
Bild 7.  redigerad bild, bästavän !
Bild 8. sry natha men älskar att ta bilder när folk gör grimaser :$
Bild 9. ääämiii och jompa :D
Bild 10. Typ outfit nåndag, annars fin bild x)

Kommentarer
Postat av: nathalie

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMAAAAAA!

Du får ta bort den där bilden! eller täcka över mig, väldigt vackert liksom :O<33333333

2009-05-11 @ 20:12:40
URL: http://nathuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0