godmorgon :D

Haha okej lite fel tidpunkt på dygnet men om man känner mig förstår man :) Haha men iaf nu ligger jag här min übersköna säng och blöggar. Har varit i skolan i två timmar och 5 min idag typ mihih. Sen drog jag Sanna Sofia & Alicia till lidl ( TJOOOOCKISAR ) hahah nej men jag är liiite beroende av cola :$ så vi köpte cola och så fick jag nåra cola-flaskor ni vet godisar av sofia TACK ! :) men i alla fall , sen kom molly, länge sen man såg henne. Sen drog jag hem och åt , tränade , drog hem , duscha, gjorde matsäck och äääntligen sitter jag här :D Wie ! Haha ja men det var väl min dag, och vad mer vill ni veta? Nää, inget. ;) Kommer jag på nått intressant skriver jag väl. puuusss på alla ! / emsssssi


hej jag heter emma och min kamera har inga batterier och min mobil är sär. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0