Försöker vara en bra vän..


Att vara en bra vän är nog det svåraste som finns. Jag försöker verkligen , men shit du gör det inte lätt. Men jag står här, och du ska veta att du alltid kan luta dig på mig. Jag försöker säga smarta grejer , men det blir inte rätt. Förlåt för att jag försöker? Jag älskar dig det vet du och du vet att det här är till dig. Asså shit, att du ens säger så? Gumman du vet att du ljuger. Jag vill att du ska må bra.. Jag vet inte ens vad jag vill säga med den här texten.. Jag vet inte varför jag skriver den, du lyssnar ju ändå inte på mig? Säg inte såna ord till mig , säg dom inte. Fyfan, du är en av mina allra närmsta vänner, jag älskar dig. Säg inte såna saker. Shit happens. Du klarar av dom du är stark! Och jag hjälper dig ju? Jag vill ju ha dig här. Men jag är väl fel person. Jag kanske inte är värd dig. Och vafan sitter du och säger? Lyssna på dig själv. Seriöst du får mig att bli galen. Du är en person som ligger otroligt nära mitt hjärta. Jag är bredvid dig. Du kanske inte ser det , märker det, nej isf är jag inte en tillräckligt bra vän! Du vet vem det är jag skriver till, du vet att det är till dig. Seriöst.. Jag vet inte vad jag ska säga för att få dig att förstå. Få dig att förstå hur värdefull du är för mig. Få dig att förstå att jag itne kan leva utan dig nu, inte när du påverkat mitt liv så mkt. Du är fan bäst ju.. Du är mitt lyckopiller , min drog! Seriöst, bara att se dig, vara med dig får mig att må bra. Det får mig att bli lycklig. Det får mig att vilja stoppa tiden. Du vet att jag önskar att du alltid kunde må bäst. Men vafan det funkar ju inte så. '' Det ingår i livet att tycka att det är skit. Det är bara att lyfta på huvet och visa att det inte knäcker dig. '' Älskling, jag vill dela föralltid med dig. Tro inget annat. Vi har kanske inte varit vänner så där jättelänge och det var väl i somras som vi blev som tajtast? M, men ändå betyder du så otroligt mkt för mig. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats. Du vet det va? Du vet att jag älskar dig. Mer än vad du någonsin kan ana. Läs det här, för det är skrivet för dig. Bästavän <3

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0