Hemma hos nathalie :)

Hejsan nu är jag hemma hos nattttttttttta.. :D Heheh vi har varit ute typ sen sex och då gick vi te donken och jag åt, tjackis ;) Sen gick vi te gubbängen och där står anton själv haha så vi tar typ en omväg och då råkar jag gå i massa löv och börjar skrika xd Haha intresting.. Men sen gick vi och satte oss vid en grej på nattas skola. Sen messa vi markus och drog och mötte han i skogskyrkogården och så gick vi nånstans och snacka haha sen vände vi och gick tillbaka och gick hem till han och hade det mysigt hahah. Vi spela wii :) jag är bääääst. eller var? haha nej är. :D Men i alla fall sen så tog vi tuben till hökarängen och tog bussen därifrån och kom hem typ kvart över elva? Haha vene riktigt, men nu sitter vi här och dricker cola och käkar glass :) Men nu ska natta skriva på sin blogg, läs den , dom skriver iallfall varje dag där =] Haha , men puss bäääääjbisar och så hörs vi väll om nåra dagar? ;) ( ironiiii ) / emmmmmaaa


jag och natta i östhammar wihii :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0