im sorry !

Men jag har inte suttit vid datorn! söndag funka den inte , måndag bada jag på eriksdals, och sen sov jag och bellen. ´På tisdan ringde vi kip sen tagga vi tre till liljeholmens nya grej , shoppa :D haha sen drog vi hem till kip och måla om hennes rum , SKIT KUL :d sen vart det så sent så jag sov hos henne och nu är jag här. yey , verkligen en snabbspolning. Iallafall, så har jag haft det roligt, men blev typ dödad på eriksdals? Det var ett ''isberg'' där , aa , så satt jag och bellen på det, sen så typ verkligen krigade en kille för att jag skulle komma ner, seriöst, han döda mig typ! Haha idiot.. -.- Haha juste har gjort en till grej , men det får ni se i nästa inlägg :p
ska bara ta kort på sakerna jag köpte så får ni bilder! Pussar ! / emms


haha strumpbyxor 79:- hm
sminkväska 29:- hm

jack/tröja 65:- stadsmissionen eller nått? ( secondhand ;d)

långt linne 99 :- gina tricot

shoooes 299 :- diechman eller nått? xd

Yeaaah , lovely, i <3 shopping, =) och jag försöker ha en egen stil, medans vissa andra gör ju på andra sätt haha! synd där, alla wannabe's , kom på nått eget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0