MY TIME

helluu , jag har kommit hem från nora och har vairt på bio as nice the ugly truth as bra film , vi satt uppe i en soffa högst upp bredvid ett par som strula varje sekund hahah perfekt men det var ass nice med soffa större plats faktiskt ! Men jag har äääntligen ssommarlov tänkte jag säga men höst lov . undra om jag ska gå runt och buselegodisa lite kanske ? vetinte med johanna någon gång kanske vetinte men NORA SOM ÅKER TILL ITALIEN IMORGON HON SKA ÅKA BUSS NER :D HAHAA  jag hiopppas hon har det bäst där nere men jag själv är kvar i iskalla sverige .. ! aja fåår väll klara mig ..



härligt bild från mc cupen !
jag är sååå jävla trött äntligen har alla prov och läxor försvunnit för en vecka !
ååååh vad jag älskar fotbollen det är det bästa som har hänt mig !
/// NICKI IQ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0