Nicki is back on track

förlåt jag har verkligen haft bloggtorka , jag har inte orkat blogga något och varit på cup hela helgen men förlåt emma ska skärpa med , men jag har varit på en cup som heter mc cupen as roligt . Men jag är trött på vissa som tror att dom ska komma när dom vill.
aja det har hänt mycket. EMMA  guldstjärna till dig som bloggar! sommarlovet var bäst för då orkade jag blogga hela tiden , men louise haha nu e det bara emma som skriver nu får du skärpa dig ! det ska jag göra haha !
det är jobbigt nu i 8an mycket läxor och sånt och betyg !

jag fick mvg i engelska ! härligt
g i no:n
mvg i slöjd
musik ska jag få bra på hoppas jag nu !
men andra ämnena får jag snart oxå !

men min mobil har helt lagt av så nu har jag en jobbig LG mobil som är jobbig att göra hjärtan med ! "<3"
så hemskt ! discot i västerås var det då den gick sönder :( rip sony ericsson älskling !


men nu är jag lite ointressant ! men GRATTTIIIS FOKI ÅRETS BLOGG 
tur att desiree inte fick något ! härligt .. hon leker för mycket , orka med henne



fattar fortfande inte hur man lägger in en låt med en rad inte bara helt klippet ;) aja snart får jag reda på det !



saknar  2006 .. men älskar ändå nuet !
/ nicki nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0