ooups..

Men till mitt försvar så har jag faktiskt inte ens suttit vid datorn på två dagar och därför ingen uppdatering! Sorry. Tråkigt att besökarna sjunkigt, menmen , det spelar egentligen inte så stor roll för mig, bloggar för er som läser och för att det är kul! Men i alla fall..

I tisdags hände det inget träning bara typ.. Så skippar den dagen !
Igår ( alltså onsdags ) så spelade jag match med division 3 laget, :) Det var 16dels final i sanktan alltså , vinna eller försvinna! Och vi förlora... SKOJA, hahah vi vann med 6-1 :) Men jag orkar inte förklara så nogrant hehe.
TODAY ! Bröst , fittor kukar och humor. Japp, det är dagens sammanfattning :) Haha vi skippar förmiddan och hoppar direkt till halv 2. Då såg vi en en pjäs med teatergruppen '' Ung utan pung '' Haha det var sjuukt kul, och dom gjorde olika sketcher och så, sen i slutet skulle dom göra en när dom skulle basta typ, så helt plötsligt började alla strippa och typ sprang runt på scenen och försökte täcka brösten fittan och kukarna. Haha, men oups ena killen visa lite ;) Haha men det var väääldigt mkt garv. Jag dog typ. Hihi. Men nu har jag inte mkt mer att berätta , har ff ikväll någon som vill komma? :d nej men ska väl ringa någon och ha det såååå roligt.. men ni ska jag sluta skriva :d puss / emma


sommar feeelins .. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0