sjuk -.-

japp, sitter hemma i min soffa och är förkyld! Jippi .. -.- Haha. Men eftersom jag inte har något annat att göra kan jag berätta om igår :d

Först efter jag hade slutat gick jag hem till rakel eller jag mötte natta utanför henne, men sen gick vi in och bestämde hur vi skulle göra och shit. Sen tog vi med en boll och drog till ip. Där mötte vi markus & adam. :d När vi var där snacka vi lite sen ville nåra småkillar möta oss på match så vi gjorde det. haha vi vann säger vi :p nej men dom var typ hundra och vi var fem, vääääldigt jämt. Höhö. Men sen dissade vi dom och drog till konsum och köpte sandwich pepparkaka, skit god! :D Haha sen satt vi utanför och bara snackade typ fett mysigt. =) Haha men nu ska jag fortsätta kolla på teve, yey. Pussar! / emsi


jag&rakel

jag&natta

och såklart alla tre :)<3


Kommentarer
Postat av: Nathalie & Lina , Lina

utklippt.. ;o<3

2009-10-21 @ 16:18:11
URL: http://youwantus.blogg.se/
Postat av: emma

nej du är inte utklippt , det är vi tre på bilden som är utklippta :$<3

2009-10-21 @ 20:49:12
URL: http://thabruds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0