förlåt emsi





IMORGON  : ska jag på en grej med klass jo vi ska tält i huddinge typ paradiset eller något ! men det ska bli skiit roligt så vi har tält och allt nu så håller jag på att packar , ursch inga uttag inge plattt håret , inget ladda mobilen eller någon sånt får panik iallafall har jagt med mig mina ( stövlar) hahahaha ! :P som jag och alla garva åt ..

idag var vi och handla sen åkte jag hem och sen till ip och kolla på match skiit mycket sköönt folk.
becca mitro sanna limpan simon sofia vero vickan jacob nils jag jag och jag och någon mer kanske ?:P
så det var roligt som fan ..

men nu ska jag packa faktiskt !

kramar nicki love yaa girls/boys



Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 11:10:37
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0