Godmorgon :)

Godmorgon godmorgon, allt bra? Själv mår man gaaalant :)

Jupp, nu har jag varit vaken i säkert två timmar haha, har blivit fett morgonpigg, men det gäller inte jonna.. Så kvart i tio väckte jag henne , sorry gmn ! hihi.. Men idag vet jag inte vad som händer riktigt, och inte vad jag ska ha på mig :/ kolla jag tog med mig en annan tjocktröja, en rosa, men jag är inte sugen på att ha på mig den , men det känns nasty att ha på sig den blå igen.. :/ Menmenmen.. Jag hade den iof inte heela dagen igår, för jag bytte om när jag kom hem från skolan.. så jag tar nog den.. :d Men gud vad intressant? Herregud, jag är ju knäpp.. Aja , puss såå länge;) / emmsi



Haha fettt gamla bilder :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0