Hej blöggen :)

Hihi hejhej, och sry för att det inte vart något inlägg efter träningen men jag hann inte, hade matteläxa.. :/ Och jag brukar alltid göra slarv fel & försökte vara nogrann så det tog ett tag.. Sen efter det ringde jag jonna, och så bestämde vi att jag kanske ska sova hos henne idag! yey, hon skulle bah snacka med sin morsa och så , och hon har fortfarande inte gjort det ! ÅÅÅHH, segis :d haha förlåt, men jag har faktiskt inte alltid bra tålamod.. -.-

Haha jaja, idag var vi på bio med sjuorna och såg i taket lyser stjärnorna, för att vi har haft den boken som läsningsbok eller vad det heter, och det var lika bra den här gången;) Men en grej bara.. Min klass är inte så seriös, så freddy kittlade sofia under dom ''fina'' scenerna eler vad man ska kalla det så hon börja garva, sen vare nån som satte på tinitus grejen, haha, sen var det andra klasser där ocksp som hade adhd (?) och bah håll käften jävla 94or? eller va sa dom egentligen haha x) då ska ju våran klass kaxa tillbaka ofc, så vi bah håll käften själva & lalala hihi ganska kuul. Men sen hade vi lunch i skolan , sen spanska sen idrott och nu är jag här ! och jag väntar på att jonna ska skriva tillbaka.. Men jaja, ska äta macka snart tror jag.. Så vi hörs senare! Hihi puss <3 / emma


viisst bilden är ganska klockren? :) ( jag ville inte att nån skulle baxa, folk tar ju allt nu för tiden -.- )


Kommentarer
Postat av: jennifer

jaaa! asså kolla ljudet är efter + att hon inte ser ut så, det där är hennes blogg som hon och hennes kompis leker fjortisar typ. men hon sjunger!

hon var ju på mitt kollo och sjöng sådär så jag kan intyga! :)<3

2009-09-25 @ 19:19:53
URL: http://alltidhungriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0