Hemma från pluggee

Tjenis , nu är jag hemma från skolan och ligger på golvet med datan , käkade nyss ett äpple & knr mig fett smal! Haha det är jättekul, jag är ju groft spegelkåt, haha så jag ligger och speglar mig , och älskar mitt hår. Wihu bra självförtroende idag, sånt gillar vi. Menmen..

Idag har det inte hänt så mkt faktiskt, lektioner, skratt, sköna brudar & boys, haha min klass ofc , & sofia o lollo , ofc! Men efter skolan satt jag bk wayla sofia kvar lite med kevin max raffe och sen kom typ nader lite och sååå.. ? Vet inte riktigt haha, men vi hade grymt kul i allafall och mysigt :) Man kan snacka om allt med typ alla i min klass. Okej jag vet att när jag säger alla i min klass menar jag verkligen inte alla men haha. JA JA , som jag säger hela tiden :D Haha wohooo, dom spelar min favorit låt på radion! ' oooohm whatcha say? lalalal ' kan den inte x) la ju in den i inlägget som heter whatcha say, så det är bara att lyssna :) Men nu ska jag inte skriva så mkt mer , har snart träning också, måste keeeka ocksåå.. Aja kommer antagligen lägga in mer inlägg, så vi hörs senare? Puuuuss / emma


size 0 , coolt va? :d

mina ben ser gryyymt smala ut.. haha vilket fittnylle x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0